یزدفردا: برخلاف اغلب تصورات، یزد از قهرمانان ورزشی سرشناسی در سطح ملی و جهانی برخوردار است که بارها با افتخارآفرینی در میادین مختلف ورزشی، پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورده‌ و در انتخابت پیش رو نیز با حضور حداکثری حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

به گزارش یزدفردا: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه ورزش استان یزد همواره در ردیف حامیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و در تمامی عرصه‌ها، حضوری فعال و پر انرژی داشته است.

انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و فرصتی برای مشارکت آحاد ملت در تعیین سرنوشت کشور است؛ که در این میان، جامعه بزرگ ورزش یزد همواره در صف اول حضور داشته و با شور و اشتیاق در این رویداد مهم ملی حضوری فعال و مؤثر داشته است.

در آستانه انتخابات ۱۵ تیر، پای صحبت تعدادی از فعالان عرصه ورزش استان نشستیم تا ببینیم نظرات و دیدگاه‌های آنان در خصوص این رویداد مهم سیاسی و انتظارشان از رئیس دولت چهادهم چیست.

تمرکز بر ورزش برای به‌ رخ‌ کشیدن قدرت کشور

«رضا شبانی» کاپیتان تیم ملی تیروکمان گفت: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در ورزش و تمرکز بر آن باعث به‌رخ‌کشیدن قدرت کشور در جهان ورزش شود.

وی افزود: بسیاری از رشته‌های ورزشی از لحاظ مالی تأمین نیستند این موضوع باعث دل‌ زدگی جمع زیادی از قهرمانان و مدال آوران و در نهایت ورزش را کنار گذاشتند.

کاپیتان تیم ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات و بالابردن درصد آرا تأثیر بسزایی در سرنوشت این کشور دارد، مردم با حضور خود در این دوره از انتخابات نشان بدهند که ما خودمان برای آیندهٔ این کشور تصمیم‌گیرنده هستیم و دشمنان و بیگانه‌ها نمی‌توانند برای کشور ما تصمیم‌ بگیرند.

رویدادهای ورزشی می‌تواند از آسیب‌های جامعه جلوگیری کند

«حمیدرضا شیر» مربی رشته شمشیربازی و سرپرست روابط‌عمومی اداره کل ورزش جوانان گفت: هر فردی که به‌عنوان رئیس‌جمهور آینده کشور انتخاب می‌شود باید یک نگاه مهم و اساسی به موضوع ورزش داشته باشد.

وی افزود: توجه به برگزاری منظم و هدفمند رویدادهای مختلف ورزشی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی جامعه جلوگیری کرده و باعث رشد و پیشرفت کشور شود.

رئیس‌جمهور آینده به ورزش نگاه فراتری از تفریح داشته باشد

«سیدحسین سعیدنامه» عضو هیات‌ رئیسه فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: رئیس‌جمهور آینده ورزش را یک عنوان اصلی و مهم برای کشور بدانند و به ورزش نگاه فراتری از تفریح داشته باشد.

وی افزود: پرداختن به جذب مردم به ورزش‌های همگانی و استعدادیابی نونهالان و نوجوانان می‌تواند باعث رشد و پیشرفت سلامت جسم و روان افراد جامعه شود.

پیشکسوت دوچرخه سورای ایران در ادامه گفت: این کشور متعلق به مردم است و مردم می‌توانند با شرکت حداکثری خود در انتخابات با سلیقهٔ خاص خودشان، فردی هم ایده تر را برای کشور انتخاب کنند.

مدیری از جنس ورزش برای مدیریت ورزش انتخاب شود

«محمدجواد میرحسینی» عضوتیم ملی شمشیربازی در این باره گفت: رئیس‌ جمهور آینده برای پیشرفت ورزش ایران افرادی را برای مسئولیت جامعه ورزش انتخاب کند که صلاحیت اداره امور ورزش را داشته و کارآمد باشد.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم درانتخابات تأثیر مهمی داشته و همین موضوع باعث آن شد که این انتخابات به‌دور دوم کشیده شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا